Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

W zależności od tego jaką formę wysyłki Państwo wybrali. List polecony ekonomiczny: od 2 do 5 dni roboczy bez gwarancji dostarczenia w terminie, czas dostawy może wydłużyć się do 14 dni List polecony priorytet: od 2 do 3 dni roboczych bez gwarancji dostarczenia w terminie, czas może wydłużyć się do 14 dni. Pocztex48: Dostawa w ciągu 48 godzin od momentu nadania przesyłki DHL24: Dostawa w ciągu 24 godzin od momentu nadania przesyłki. Paczkomaty: 2 dni robocze od momentu nadania przesyłki

2. Czy można anulowac zamówienie?

Można anulować zamówienie poprzez kontakt telefoniczny lub e-mail ze sprzedającym. e-mail: stimgo@onet.pl telefon: 506761099 lub 511578590 Anulować zamówienie można przed wysłaniem przesyłki.

3. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Po złożeniu zamówienia sprzedający otrzymuje informację i realizuje zamówienie

4. Czy można odstąpić od umowy?

Przysługuję Państwu odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni, od momentu odebrania przesyłki.

5. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Można po wypełnieniu pola "chcę otrzymać fakturę VAT"